قمار
برای تو
برای تو مینویسم که میستایمت

تو رابطه مون من مثل قمار بازا عمل کردم. غماربازی لذت برد و چشیده اگه صدبار ببازه بازم به امید برد ازغمار دست نمیکشه.
بجایی میرسه که همه زندگیش و باخته.

منم طمع محبت و عشق تورو چشیدم هرچند کوتاه بود ولی باعث شد اینهمه سالی که ازم دریغش کردی واسه دیدن دوبارش قمار کنم و امروز برسم به حال و روز قمار بازی که دیگه هیچی نداره و زندگیش پراز خالی باشه . نه دلش واسه کسی بلرزه نه انگیزه ای واسه فردا داشته باشه .

و به روزهایی که سوزونده فکر کنه و به وفاداری که اسمش گذاشتن >سیریش< بودن .به صداقتی که اسمش شد > حماقت < و عشقی که > هوس < صداش کردن و جز خدا که شاهد بود هیچکس باورش نمیکنه . واین اغاز تلخ یک پایان برای زندگی منه . و با حرفای کلیشه ای قشنگ تغییر نمیکنه

سرگرمی تفریحی فان2فان



نظرات شما عزیزان:
سسلام خوبی ؟ یه بار دیگه اومدم ببینم پست تازه زدی یا نه ؟ من دوستای خودمو فراموش نمی کنم . منم یه سایت دارم میای بهم سر بزنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 8:54 :: نويسنده : حمیده عباسی

درباره وبلاگ

دوستان خوبم خوش اومدین لطفا با نظرهای گلتون خوشحالم کنین در زندگی خیلی ها برایم دست تکان داده اند اما کم بودند دستانی که تکانم دادند
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای تو و آدرس hamide29.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 30873
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد هاي ماوس

دریافت همین آهنگ