ضربان
برای تو
برای تو مینویسم که میستایمت

برای تو می نویسم برای تو که در وجودم غرق شده ای

همه تورا وجود تورا  انکار میکنند ولی مهم نیست .مهم این است که

تورا حس میکنم لمس میکنم ضربان قلب تو در ضربان قلب من ضرب شده است

میشنوی  ؟ این لالایی هرشب من است    دستت را به من بده

کمکم کن تو را اثبات کنم  خودت را از من نگیر تو بهترین من میشوی

 بمان، باش  وزندگی کن   چیزی به روشنی صبح نمانده

اندکی صبر نور امید را میبینم  اندکی تحمل چیزی به اتمام سختی نمانده

دوستت دارم دوستم داشته باش



نظرات شما عزیزان:
یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : حمیده عباسی

درباره وبلاگ

دوستان خوبم خوش اومدین لطفا با نظرهای گلتون خوشحالم کنین در زندگی خیلی ها برایم دست تکان داده اند اما کم بودند دستانی که تکانم دادند
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای تو و آدرس hamide29.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 30838
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد هاي ماوس

دریافت همین آهنگ